Başbakan Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'ı kabul etti

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı kabul etti.Dolmabahçe'deki Çalışma Ofisi'nde gerçekleşen kabul,...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı kabul etti.

Dolmabahçe'deki Çalışma Ofisi'nde gerçekleşen kabul, basına kapalı yaklaşık 1 saat sürdü.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL