Başbakan Yıldırım, Azerbaycan'a gitti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 08.45'te Azerbaycan'ın başkenti Bakü'ye gitti.Yıldırım'ı, Ankara Esenboğa Havalimanı'nda...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 08.45'te Azerbaycan'ın başkenti Bakü'ye gitti.

Yıldırım'ı, Ankara Esenboğa Havalimanı'nda Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli ile diğer ilgililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım, Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Dışişleri Bakanlığı Müsteşarı Feridun Sinirlioğlu da Azerbaycan'a gitti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu