Başbakan Yıldırım Ankara'ya gitti

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 14.45'te Ankara'ya gitti. Yıldırım'ı, Atatürk Havalimanı'ndan İstanbul Valisi Vasip...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 14.45'te Ankara'ya gitti.

Yıldırım'ı, Atatürk Havalimanı'ndan İstanbul Valisi Vasip Şahin, İstanbul Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan ve diğer ilgililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek de Ankara'ya gitti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu