Başbakan Yıldırım Ankara'ya gitti

İZMİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 00.19'da Ankara'ya gitti.Yıldırım'ı Adnan Menderes Havalimanı'nda, Ekonomi Bakanı Nihat...

İZMİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ATA" ile saat 00.19'da Ankara'ya gitti.

Yıldırım'ı Adnan Menderes Havalimanı'nda, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, İzmir Valisi Erol Ayyıldız, İzmir Emniyet Müdürü Celal Uzunkaya, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Nükhet Hotar ve diğer yetkililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım, Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ile Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya da Ankara'ya gitti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE