Başbakan Yıldırım, Ankara'ya gitti

İZMİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 22.50'de Ankara'ya gitti. Yıldırım'ı, Adnan Menderes Havalimanı'ndan İzmir Valisi Mustafa...

İZMİR (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 22.50'de Ankara'ya gitti.

Yıldırım'ı, Adnan Menderes Havalimanı'ndan İzmir Valisi Mustafa Toprak, Emniyet Müdürü Celal Uzunkaya ve AK Parti İzmir İl Başkanı Bülent Delican ile diğer yetkililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım ve Milli Savunma Bakanı Fikri Işık da Ankara'ya gitti.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL