Başbakan Yıldırım, Ankara'ya gitti

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 23.50'de Ankara'ya gitti. Yıldırım'ı, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan İstanbul Valisi...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 23.50'de Ankara'ya gitti.

Yıldırım'ı, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan İstanbul Valisi Vasip Şahin, İl Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan ve AK Parti İstanbul İl Başkanı Selim Temurci ile öteki ilgililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım ve İçişleri Bakanı Efkan Ala, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan da Ankara'ya gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL