Başbakan Yıldırım Ankara'ya gitti

MÜNİH (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "TUR" ile TSİ 21.00'de Ankara'ya gitti.Başbakan Yıldırım'ı, Münih Franz Josef Strauss Havalimanı'ndan,...

MÜNİH (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "TUR" ile TSİ 21.00'de Ankara'ya gitti.

Başbakan Yıldırım'ı, Münih Franz Josef Strauss Havalimanı'ndan, Türkiye'nin Berlin Büyükelçisi Ali Kemal Aydın, Münih Başkonsolosu Mesut Koç ve diğer ilgililer uğurladı.

Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım, Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş, Avrupa Birliği (AB) Bakanı ve Başmüzakereci Ömer Çelik, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, AK Parti Grup Başkanvekili İlknur İnceöz, AK Parti Genel Başkan Yardımcıları Ahmet Sorgun ve Mehdi Eker de Ankara'ya gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL