Başbakan Yıldırım, Ankara'ya gitti

KAYSERİ (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "İST" ile Ankara'ya gitti. Kayseri'de Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Abdullah Gül Müzesi'nin açılış...

KAYSERİ (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "İST" ile Ankara'ya gitti.

Kayseri'de Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Abdullah Gül Müzesi'nin açılış törenine, Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen toplu açılışa ve Kayseri Sanayi Odası ödül törenine katılan Başbakan Yıldırım'ı, Kayseri Havalimanından Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Vali Süleyman Kamçı, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik, milletvekilleri ve diğer yetkililer uğurladı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL