Başbakan Yıldırım, Ankara'ya geldi

ANKARA (AA) - İlk yurt dışı ziyaretini Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne gerçekleştiren Başbakan Binali Yıldırım, özek uçak "ANA" ile saat 21.00'de...

ANKARA (AA) - İlk yurt dışı ziyaretini Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne gerçekleştiren Başbakan Binali Yıldırım, özek uçak "ANA" ile saat 21.00'de Ankara'ya geldi.

Yıldırım'ı, Esenboğa Havalimanı'nda Ankara Valisi Mehmet Kılıçlar, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve diğer yetkililer karşıladı.

Yıldırımın ile beraber eşi Semiha Yıldırım, Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş, Maliye Bakanı Naci Ağbal, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Türkiye-KKTC Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Yıldız Seferinoğlu ve TBMM Dışişleri Komisyonu Üyesi Fevzi Şanverdi de Ankara'ya geldi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu