Başbakan Yıldırım Ankara'ya geldi

Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 23.45'te Ankara'ya geldi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 23.45'te Ankara'ya geldi.

Başbakan Yıldırım'ı, Ankara Esenboğa Havalimanı'nda Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Ankara Valisi Mehmet Kılıçlar, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Ankara Emniyet Müdürü Mahmut Karaaslan ve diğer yetkililer karşıladı.

Başbakan Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım ve Milli Savunma Bakanı Fikri Işık da Ankara'ya geldi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu