Başbakan Yıldırım Adana'ya geldi

ADANA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçakla Adana'ya geldi.Başbakan Yıldırım'ı, Adana Havalimanı'nda Adana Valisi Mahmut Demirtaş, bazı bakanlar...

ADANA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçakla Adana'ya geldi.

Başbakan Yıldırım'ı, Adana Havalimanı'nda Adana Valisi Mahmut Demirtaş, bazı bakanlar ile diğer ilgililer karşıladı.

Yıldırım, cuma namazını kılacağı Hasan Gülek Camisi'ne hareket etti.

Başbakan Yıldırım, daha sonra Mersin'e hareket ederek Mersin Şehir Hastanesi açılış programına katılacak.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu