Başbakan Yıldırım, Adana'nın kurtuluş yıl dönümünü kutladı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Adana'nın kurtuluş yıl dönümünü kutladı.Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre, Yıldırım,...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Adana'nın kurtuluş yıl dönümünü kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre, Yıldırım, Adana’nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü dolayısıyla Vali Mahmut Demirtaş'a bir kutlama mesajı gönderdi.


AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ