Başbakan Yıldırım ABD'ye gidecek

Yıldırım, 7-11 Kasım tarihlerinde ABD'yi ziyaret ederek çeşitli temaslarda bulunacak

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, 7-11 Kasım tarihlerinde ABD'yi ziyaret ederek çeşitli temaslarda bulunacak.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, 7-11 Kasım tarihlerinde ABD'ye gidecek.

Başbakan Yıldırım, ziyareti kapsamında çeşitli temaslarda bulunacak.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL