Başbakan Yardımcısı Işık, Kocaeli'de

Işık, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ni ziyaret etti

KOCAELİ (AA) - Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde incelemelerde bulundu.

Işık, hastaneyle ilgili İl Sağlık Müdürü Şenol Ergüney ve hastane başhekimi Doç. Dr. Hüseyin Şaşkın'dan bilgi aldı.

Yeni yatırımların da görüşüldüğü ziyarette Işık'a, hastane yönetimi, gelecek günlerde gerçekleştirilmesi planlanan projelerle ilgili de sunum yaptı.

Ziyarette Işık'a, AK Parti Kocaeli Milletvekili Zeki Aygün, Kocaeli Valisi Hüseyin Aksoy, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri İlhan Bayram, Derince Kaymakamı Akın Yılmaz, AK Parti İl Başkanı Şemsettin Ceyhan ve beraberindeki heyet de eşlik etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL