Önceki gün toplu açılış töreni için geldiği Konya’dan ayrılırken Torku Konyaspor Kulüp Başkanı Ahmet Şan ve Teknik Direktör Aykut Kocaman ile bir araya gelen Başbakan Ahmet Davutoğlu, takımın performansından duyduğu memnuniyeti ifade ederken, başarıda emeği geçen herkesi kutladı. Ahmet Davutoğlu, Kulüp Başkanı Ahmet Şan ve Teknik Direktör Aykut Kocaman ile bir araya geldi. Sohbet toplantısında kulübün ve takımın son durumu hakkında Ahmet Şan, Ahmet Davutoğlu'na bilgi verdi. Aykut Kocaman ile de takımın durumu ile ilgili bilgi alışverişinde bulunan Davutoğlu, Konyaspor'un performansının ve başarısının kendisini gururlandırdığını ifade ederken, başarıda emeği geçen herkesi kutladı ve devamı temennisinde bulundu.
Başbakan, Konyaspor heyetini kabul etti
Başbakan Ahmet Davutoğlu, önceki gün toplu açılış töreni için geldiği Konya’dan ayrılırken Konyaspor Başkanı Ahmet Şan ve Teknik Direktör Aykut Kocaman ile bir araya geldi
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ