Başbakan Erdoğan Konya'ya geldi

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bir dizi açılış ve Şeb-i Arus törenine katılmak üzere Konya'ya geldi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, eşi Emine Erdoğan, Adalet Bakanı Mehmet Ali Şahin, Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Bayındırlık ve İskan Bakanı Faruk Nafiz Özak, Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay'ı taşıyan ANA uçağı saat 14.10'da Konya Havaalanı'na indi. Havaalanında Konya Valisi Osman Aydın, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, AK Parti İl Başkanı Faruk Dügen ve AK Parti Konya milletvekilleri tarafından karşılanan Başbakan Erdoğan, beraberindeki heyetle birlikte Başbakanlık'a ait otobüsle yeni Adliye Sarayı'nın açılış törenine katılmak üzere havaalanından ayrıldı. İHA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?