Başbakan Davutoğlu, Muş'ta

Davutoğlu, Muş'ta vatandaşlarla çay içti

MUŞ (AA) - Muş'un 99. kurtuluş yıl dönümü kutlamaları ve toplu açılış törenine katılmak üzere, kentte bulunan Başbakan Ahmet Davutoğlu, vatandaşlarla çay içip, sohbet etti.

Davutoğlu, Belediye Meydanı'nda düzenlenen Muş'un 99. kurtuluş yıl dönümü kutlamaları ve toplu açılış töreninin ardından, İstasyon Caddesi'nde yürüyerek, vatandaşları selamladı.

Sevgi gösterileriyle karşılaşan Başbakan Davutoğlu, vatandaşlarla fotoğraf çektirdi.

Davutoğlu, sohbet ettiği çocuklara da hediyeler verdi.

Bir çay bahçesini ziyaret eden Başbakan Davutoğlu, ikram edilen çayı içti ve vatandaşlarla sohbet etti.


AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek