Başbakan Davutoğlu Kocaeli'ye gitti

İSTANBUL (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, "OBA" helikopteri ile saat 10.55'te Kocaeli'ye gitti.Davutoğlu'nu taşıyan helikopter, Başbakanlık Dolmabahçe Ofisi'nden...

İSTANBUL (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, "OBA" helikopteri ile saat 10.55'te Kocaeli'ye gitti.

Davutoğlu'nu taşıyan helikopter, Başbakanlık Dolmabahçe Ofisi'nden hareket etti.

Sabancı Kültür Merkezi'nde Kocaeli Gençlik Çalıştayı'na katılacak olan Davutoğlu, öğleden sonra da Düzce Şehir Meydanı'nda toplu açılış töreninde konuşacak.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE