Başbakan Davutoğlu iş dünyasına seslendi

Başbakan Davutoğlu iş dünyasına seslendi

Başbakan Ahmet Davutoğlu Konya ziyaretind,e Kent Meydanı'nda halka seslendikten sonra Ticaret Odası, Sanayi Odası ve Ticaret Borsası'nın ortaklaşa düzenlediği yemek programına katıldı.

İşadamlarına 'Yeni Türkiye'yi anlatan Davutoğlu, hem Türkiye'nin hem de Konya'nın önü açık mesajı verdi.

Davutoğlu" bundan böyle hiçbir başbakan halktan ve Allah'tan başkasına hesap vermeyecek" dedi.

memleket.com.tr

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?