Başbakan Davutoğlu, İran'a gitti

ANKARA (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, özel uçak "TUR" ile saat 19.50'de İran'ın başkenti Tahran'a gitti.Başbakan Davutoğlu'nu, Esenboğa Havalimanı'ndan,...

ANKARA (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, özel uçak "TUR" ile saat 19.50'de İran'ın başkenti Tahran'a gitti.

Başbakan Davutoğlu'nu, Esenboğa Havalimanı'ndan, Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş, Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, İçişleri Bakanı Efkan Ala, Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı, Ankara Valisi Mehmet Kılıçlar ve diğer yetkililer uğurladı.

Başbakan Davutoğlu ile eşi Sare Davutoğlu, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Ekonomi Bakanı Mustafa Elitaş, Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz da İran'a gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL