Başbakan Davutoğlu, Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'ı tebrik etti

ANKARA (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluğunu ilan eden Beşiktaş'ın Kulüp Başkanı Fikret Orman'ı telefonla arayarak tebrik...

ANKARA (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluğunu ilan eden Beşiktaş'ın Kulüp Başkanı Fikret Orman'ı telefonla arayarak tebrik etti.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Davutoğlu, Orman'ı arayarak, şampiyonluk sebebiyle Beşiktaş takımına, futbolculara, teknik heyete ve taraftarlara tebriklerini iletti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler