Başbakan Davutoğlu, Ankara'ya gitti

GAZİANTEP (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, özel uçak "ANA" ile saat 23.25'te Ankara'ya gitti.Gaziantep Üniversitesi Kongre ve Sanat Merkezi'nde, Valilik tarafından...

GAZİANTEP (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, özel uçak "ANA" ile saat 23.25'te Ankara'ya gitti.

Gaziantep Üniversitesi Kongre ve Sanat Merkezi'nde, Valilik tarafından düzenlenen resepsiyon sonrası Davutoğlu, Gaziantep Havalimanı'na geçti.

Davutoğlu'nu burada Vali Ali Yerlikaya, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve diğer yetkililer uğurladı.

Başbakan Davutoğlu ile eşi Sare Davutoğlu da Ankara'ya gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL