Başbakan Davutoğlu Ankara'ya gitti

DÜZCE (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, "OBA" helikopteri ile saat 18.50'de Ankara'ya gitti. Davutoğlu'nu 18 Temmuz Stadı'ndan, AK Parti genel başkan yardımcıları...

DÜZCE (AA) - Başbakan Ahmet Davutoğlu, "OBA" helikopteri ile saat 18.50'de Ankara'ya gitti.

Davutoğlu'nu 18 Temmuz Stadı'ndan, AK Parti genel başkan yardımcıları Mehmet Özhaseki ve Ayhan Sefer Üstün, Düzce Valisi Ali Fidan, Bolu Valisi Aydın Baruş, AK Parti Düzce milletvekilleri Faruk Özlü, Fevai Arslan, Ayşe Keşir, Belediye Başkanı Mehmet Keleş, İl Emniyet Müdürü İsmail Hakkı Akyüz, Düzce Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nigar Demircan Çakar, AK Parti İl Başkanı Hikmet Keskin ve diğer ilgililer uğurladı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE