Başbakan Binali Yıldırım, Kayseri'de

Yıldırım, AK Parti İl Başkanlığının yeni hizmet binasının açılışını yaptı

KAYSERİ (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, halk oylaması çalışmaları kapsamında geldiği Kayseri'de AK Parti il Başkanlığının yeni hizmet binasının açılışını yaptı.

Kayseri Havalimanından seçim otobüsüyle hareket eden Yıldırım, yol boyunca vatandaşları selamladı.

Yol güzergahı üzerinde vatandaşların sevgi gösterisinde bulunmaları üzerine Yıldırım, seçim otobüsünden inerek hatıra fotoğrafı çektirdi.

AK Parti İl Başkanlığının Sahabiye Mahallesi'ndeki yeni hizmet binasına gelen Yıldırım, beraberindekilerle buranın açılış kurdelesini keserek hayırlı olması dileğinde bulundu.

Başbakan Yıldırım'a Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, AK Parti İl Başkanı Hüseyin Cahit Özden de eşlik etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL