Başbakan Binali Yıldırım, Ankara'ya gitti

AĞRI (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 21.30'da Ankara'ya gitti. Yıldırım'ı Ağrı Ahmed-i Hani Havalimanında, Ağrı Valisi...

AĞRI (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 21.30'da Ankara'ya gitti.

Yıldırım'ı Ağrı Ahmed-i Hani Havalimanında, Ağrı Valisi Musa Işın, Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman, Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, AK Parti Ağrı Milletvekili Cesim Gökçe, AK Parti İl Başkanı Kemal Atmaca, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İrfan Aslan ile diğer yetkililer uğurladı.

Başbakan Yıldırım ile Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Sağlık Bakanı Recep Akdağ, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, AK Parti Genel Başkan Yardımcıları Mehmet Mehdi Eker ve Yasin Aktay da Ankara'ya hareket etti.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu