Başarılı öğrenciler altınla ödüllendirildi

SİVAS (AA) - Sivas Fen Lisesinde dereceye giren öğrenciler altınla ödüllendirildi.Liseden yapılan yazılı açıklamaya göre, 2015-2016 eğitim-öğretim...

SİVAS (AA) - Sivas Fen Lisesinde dereceye giren öğrenciler altınla ödüllendirildi.

Liseden yapılan yazılı açıklamaya göre, 2015-2016 eğitim-öğretim yılı kapanış töreni düzenlendi.

Törende, dönem birincisi Berkay Talay’a cumhuriyet altını, plaket ve başarı belgesi, ikinci olan Ahmet Yüksel'e yarım altın, plaket ve başarı belgesi, üçüncü Merve Çiftçi'ye çeyrek altın, plaket ve başarı belgesi verildi.

50 öğrenci de çeşitli alanlarda göstermiş oldukları başarı ve örnek davranışlar için onur belgesiyle ödüllendirildi.

Okul Müdürü Birol Elmacıoğlu, yaptığı konuşmada, çok başarılı bir eğitim-öğretim yılı geçirdiklerini belirterek, "Bu başarıların 'iyi insan olma' payesiyle süslenmediğinde bir kıymeti yok. Her şeyden önce iyi birer birey olabilmek için çalışmalısınız." dedi.

Sivas'ın bilime açılan kapısı olduklarını kaydeden Elmacıoğlu, öğrencilerin tatilden dinlenmiş ve dinamik dönmelerini temenni etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL