Geçtiğimiz gün Konya Barosu Başkanlığını kazanan Av. Hasan Özen, Eski Baro Başkanı Hasip Şenalp’ten görevi devraldı. Adliye binası baro salonunda düzenlenen devir teslim töreninde konuşan Baro Başkanı Hasan Özen, Genel Kurul’un ve seçimlerin mesleğin onuruna ve Baro’nun değer ve geleneklerine uygun bir havada demokratik kurallar çerçevesinde geçmesinden mutluluk duyduğunu söyledi.
Baro ve avukatlık mesleği için hep birlikte olacaklarına inandığını kaydeden Özen, “Makamlar gelip geçicidir. Seçildiğimiz makamdan bir şeyler almak değil, bulunduğumuz makama bir şeyler katmak ve ilkelerimizi, bilgi birikim ve tecrübemizi aktarmak için buradayız. Yargının kurucu üç unsurundan biri olduğunun farkındayız. Bu manada kurumsallaşma noktasına gelen Baro’da yeni dönemin hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu. Özen’in konuşmasının ardından eski başkanlardan Abdullah Akçay’a ve Hasip Şenap’e teşekkür plaketi verildi. Caner Özcan- Memleket