Barışma Teklifi Krize Döndü: Kadın Balkondan Atladı

Bursa’nın İnegöl ilçesinde iftara dakikalar kala yaşanan olayda, boşanma aşamasındaki eşinin kapıyı kırarak eve girmesi üzerine panikleyen kadın balkondan atladı. Yaralanan kadın hastaneye kaldırılırken, şüpheli koca gözaltına alındı.

Olay, saat 17.00 sıralarında İnegöl ilçesi Yeni Mahalle Hamzabey Caddesi üzerinde bulunan 3 katlı binanın 2’nci katında meydana geldi.

İddiaya göre, yarın görülecek boşanma davası öncesinde Ali Ö. (38), eşi Ebru Ö.’nün (34) yaşadığı eve giderek barışma teklifinde bulundu. Teklifin reddedilmesi üzerine taraflar arasında tartışma çıktı.

Tartışmanın büyümesi üzerine öfkelenen şahsın, evin kapısını kırarak içeri girdiği ileri sürüldü.

Panikle Balkondan Atladı

Kapının kırılmasıyla büyük korku yaşayan kadın, panikle balkona çıkarak kendini aşağı bıraktı. Olayı gören çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Yaralanan kadın, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kadının sağlık durumuna ilişkin resmi bir açıklama yapılmadı.

Şüpheli Koca Gözaltında

Olay sonrası şüpheli Ali Ö., polis ekiplerince gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.

Yetkililer, özellikle boşanma sürecinde yaşanan aile içi gerilimlerde tarafların sağduyulu hareket etmesi gerektiğine dikkat çekiyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş