Banyodaki Kömür Kovası 2 Kadını Zehirledi

Konya’nın Kulu ilçesinde, banyodaki kömür dolu soba kovasından zehirlenen 2 kadın tedavi altına alındı.

Konya'nın Kulu ilçesinde, banyodaki kömür dolu soba kovasından zehirlenen 2 kadın tedavi altına alındı.

Olay, ilçeye bağlı Karapınar Mahallesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre L.Y. (61) ve Z.D. (17) banyonun ısınması için kömür dolu soba kovasını banyoya bıraktı. Bir süre sonra banyoya giren 2 kadın karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini fark ederek yakınlarından yardım istedi. Eve çağrılan ambulansla Kulu Devlet Hastanesi acil servisine getirilen 2 kadın yapılan ilk müdahalenin ardından Konya'ya sevk edildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yaşam Haberleri

Akciğerde zatürrenin altında bir tümör görüldü
Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ