Banvitli oyuncular, öğrencilerle bir araya geldi

BALIKESİR (AA) - Spor Toto Basketbol Süper Ligi takımlarından Banvit'in oyuncuları, Balıkesir'in Bandırma ilçesindeki bir kolejde öğrencilerle bir araya...


BALIKESİR (AA) - Spor Toto Basketbol Süper Ligi takımlarından Banvit'in oyuncuları, Balıkesir'in Bandırma ilçesindeki bir kolejde öğrencilerle bir araya geldi.

Koleje ait spor salonunda gerçekleştirilen etkinliğe Banvit Genel Menajeri Turgay Zeytingöz, başantrenör Sasa Filipovski, oyuncular Gasper Vidmar, Jeremy Chappell, Can Maxim Mutaf, Jordan Theodore ve Gediminas Orelik katıldı.

Banvitli oyuncular, Bahçeşehir Koleji Yıldız Basketbol Takımı ile gösteri maçı yaptı. Maçın ardından düzenlenen panelde, teknik ekip ve oyuncular öğrencilerin sorularını yanıtladı.

Daha sonra, oyuncular öğrencilerle fotoğraf çektirdi.

Teknik ekip ve oyuncular, kolejin sanat atölyesi müzik salonunu da ziyaret ederek, yeteneklerini sergiledi.



AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de