Banka ATM'sinden 50 bin YTL çaldılar

Konya'da bir bankaya ait para çekme makinesi oksijen kaynağı ile açılarak içindeki 50 bin YTL çalındı.

Gece saatlerinde Selçuklu Belediye binasının da bulunduğu iş merkezindeki 5 bankaya ait para çekme makinelerinden birine gelen hırsız ya da hırsızlar, önce özel bölümün kapısını açarak içeri girdi.

 

Daha sonra oksijen kaynağıyla ATM'nin kasasını da açan hırsız ya da hırsızlar kasada bulunan 50 bin YTL'yi çaldı.

Güvenlik güçlerinin hırsız ya da hırsızların yakalanması için başlattığı çalışma sürüyor.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?