Bangladeş'te zehirli gaz soluyan 6 işçi öldü

ANKARA (AA) - Bangladeş'in Joypurhat bölgesinde bir evin foseptik çukurunu temizleyen 6 işçi soludukları zehirli gaz nedeniyle yaşamını yitirdi.Bangladeş'in...

ANKARA (AA) - Bangladeş'in Joypurhat bölgesinde bir evin foseptik çukurunu temizleyen 6 işçi soludukları zehirli gaz nedeniyle yaşamını yitirdi.

Bangladeş'in "bdnews24" haber sitesine göre, Akkelpur Polis Karakolu emniyet yetkilisi Kiron Kumar Roy, temizlemek için indikleri foseptik çukurunda biriken zehirli gazı soluyan 6 işçinin hayatını kaybettiğini bildirdi.

İtfaiye ekiplerinin olay yerine sevk edildiğini belirten Roy, işçilerden üçünün olay yerinde, üçünün ise kaldırıldıkları hastanede yaşamını yitirdiğini kaydetti.







Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ