Bangladeş'te düşen yıldırımlar nedeniyle 25 kişi öldü

ANKARA (AA) - Bangladeş'te yıldırım düşmesi sonucu son iki günde en az 25 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.Yerel medyadaki haberlere göre, yetkililer,...

ANKARA (AA) - Bangladeş'te yıldırım düşmesi sonucu son iki günde en az 25 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Yerel medyadaki haberlere göre, yetkililer, ülkenin 12 bölgesinde etkili olan şiddetli yağışların yol açtığı yıldırımların, ülke genelinde son 48 saatte en az 25 can kaybına neden olduğunu ifade etti.

Ölenlerin çoğunun çiftçi olduğunu söyleyen yetkililer, bu ayın başından itibaren en az 112 kişinin yaşamını yitirdiğini kaydetti.

Ülkede her yıl yüzlerce kişi yıldırım düşmesi nedeniyle hayatını kaybediyor.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu