Bangladeşli iki kaçak sevk sırasında firar etti

EDİRNE (AA) - Edirne'de sınırı yasa dışı yoldan geçmek isterken yakalanan ve Geri Gönderme Merkezine gönderilen 2 Bangladeşli nakil aracından firar etti.Alınan...

EDİRNE (AA) - Edirne'de sınırı yasa dışı yoldan geçmek isterken yakalanan ve Geri Gönderme Merkezine gönderilen 2 Bangladeşli nakil aracından firar etti.

Alınan bilgiye göre, İpsala Sınır Kapısından Yunanistan'a kaçak olarak geçmek isteyen 10 Bangladeşli gümrük görevlilerince yakalandı. Yakalanan kaçaklar görevliyle birlikte Geri Gönderme Merkezine gönderilmek üzere bir minibüsle yola çıktı.

İki Bangladeşli, araç, Atatürk Caddesinde trafik ışıklarında durduğu sırada minibüsün kapısını açarak kaçtı.

Diğer kaçaklar İl Göç İdaresine teslim edilirken, kaçan 2 kişinin arandığı bildirildi.










AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE