Bandırmaspor’a kötü tezahürat cezası

Bandırmaspor, Spor Toto 1. Lig'in 25. haftasında evinde karşılaştığı Eyüpspor maçında, taraftarlarının kötü tezahürat nedeniyle para cezası ve tribün...

Bandırmaspor, Spor Toto 1. Lig'in 25. haftasında evinde karşılaştığı Eyüpspor maçında, taraftarlarının kötü tezahürat nedeniyle para cezası ve tribün cezasına çarptırıldı.

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun 14.03.2023 tarih ve 46 sayılı toplantısında almış olduğu kararlar belirlendi. Yapılan yazılı açıklamada, "Bandırmaspor Kulübünün, 09.03.2023 tarihinde oynanan Bandırmaspor-Eyüpspor Spor Toto 1. Lig karşılaşmasında, taraftarlarının neden olduğu yakışıksız ve kötü tezahürat nedeniyle FDT'nin 53/3. unsuru uyarınca berbat ve kötü tezahüratta bulunan yeni kapalı doğu tribün B ve C numaralı bloklarda yer alan seyircilerin elektronik bilet kapsamındaki kartlarının bloke edilmesi suretiyle bir sonraki ev sahibi kulüp olduğu karşılaşmaya girişlerinin engellenmesine, karşılaşmada Beyçimento Bandırmaspor Kulübünün, taraftarının neden olduğu saha olayları nedeniyle 28 bin TL para cezası ile cezalandırılmasına, karar vermiştir" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?