Bandırmaspor sezon hazırlıklarına başladı

- PTT 1. Lig'in yeni ekibi, sezonun ilk antrenmanını yaptı


BALIKESİR (AA) - PTT 1. Lig'in yeni ekiplerinden Bandırmaspor, sezonun ilk antrenmanını yaptı.

TOKİ Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman öncesinde teknik direktör İsmail Ertekin, basın mensuplarına açıklamada bulundu.

Yeni sezonda zorlu bir ligde mücadele edeceklerini belirten Ertekin, "Takımın hedefini oyuncular belirleyecek. Onlar maç kazanırsa üst sıraları hedefleyeceğiz. Eğer kaybederlerse ligde sıkıntılı günler yaşayacağız." diye konuştu.

İsmail Ertekin, transferde dikkatli davrandıklarını kaydederek, "Birkaç transfer daha yaparak Bolu'da gerçekleştireceğimiz kamp öncesinde kadroyu tamamlamak istiyoruz. Bir santrfor ve sol kanada oyuncu almayı hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi