Bandırmaspor Kulüp Başkanı Elmastaş:

"Bugüne kadar 4 futbolcu ile sözleşme yeniledik, 3 futbolcu ile yolları ayırdık"

BALIKESİR (AA) - PTT 1. Lig'in yeni takımlarından Bandırmaspor Kulübü Başkanı Erhan Elmastaş, "Bugüne kadar 4 futbolcu ile sözleşme yeniledik, 3 futbolcu ile yolları ayırdık" dedi.

Elmastaş, AA muhabirine yaptığı açıklamada PTT 1. Lig için uygun transferler yapmaya özen gösterdiklerini belirtti.

Lig de iddialı bir takım olma yolunda hazırlıkları tamamlamaya çalıştıklarını ifade eden Elmastaş, şunları kaydetti:

"Bugüne kadar 4 futbolcu ile sözleşme yeniledik, 3 futbolcu ile yolları ayırdık. Kaptanımız Ali Serin, Oğuz Özden, Bahri Can Avcı ve Özgür Çelik ile anlaşmaya varılarak sözleşmeleri bir yıl daha uzatıldı. Ethem Bayburt, Talha Mayhoş ve forvet oyuncumuz Murat Uluç ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık. Emeklerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyoruz bundan sonraki yaşamlarında başarılar diliyoruz."

Elmastaş, transfer çalışmalarına devam edeceklerini söyledi.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de