Bandırmaspor Kulübü Olağan Genel Kurulu ertelendi

BALIKESİR (AA) - Bandırmaspor Kulübünün bugün yapılması planlanan olağan genel kurul toplantısı, çoğunluk sağlanamadığı için ertelendi. Barış...


BALIKESİR (AA) - Bandırmaspor Kulübünün bugün yapılması planlanan olağan genel kurul toplantısı, çoğunluk sağlanamadığı için ertelendi.

Barış Manço Kültür Merkezi'nde yapılacak olan genel kurulun ilk oturumuna kulüp üyeleri ilgi göstermedi. Genel kurulun, çoğunluk sağlanamaması nedeniyle 29 Haziran'a ertelendiği bildirildi.

Bandırma Belediye Başkanı ve Bandırmaspor Kulübü Onursal Başkanı Dursun Mirza, salonda yaptığı konuşmada, TFF 1. Lig'den Spor Toto 2. Lig'e düşmeleri nedeniyle, kendisini ve yönetimi başarısız kabul ettiğini söyledi.

Erhan Elmastaş'ın başkanlığındaki yönetim kurulu üyelerinin ellerinden gelen çabayı gösterdiğini de ifade eden Mirza, şunları kaydetti:

"Geçen yıl, TFF 1. Lig'e de takımımızı bu yönetim kurulu çıkarmıştır. Bu yıl bir puanla küme düştük. Tabii ki çok üzüldük ve bunun nedenlerini kendi aramızda değerlendirdik. Bunların başında tecrübesizliğimiz geliyor. Elbette ki bazı hatalar ve yanlışlar da yapıldı. Bu sezon dört hocayla çalıştık. Dördüncü hocamız Mustafa Uğur'dan çok memnunuz. Onu hem insan hem de teknik direktör olarak çok sevdik. Keşke Feyyaz Uçar'dan sonra onu takımın başına getirseydik."

Öte yandan, Bandırmaspor'un olağan genel kurulunda başkan adaylığını açıklayan olmadı.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi