Bandırma mesaisi sürüyor

Spor Toto 2. Futbol Ligi Beyaz Grupta 21.hatfa müsabakasında Pazar günü deplasmanda Bandırmaspor ile karşılaşacak Konya Anadolu Selçukluspor hazırlıklarını sürdürüyor.



Karatay Belediyesi Tatlıcak tesislerinde öğleden sonra yapılan antrenmana tüm futbolcular katılırken antrenman koşu ve ısınma hareketleri ile başladı.

Teknik direktör Mehmet Yıldırım ve yardımcıları nezaretinde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcularımız çabukluk ve koornidasyon çalışmasına tabi tutuldu.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ