Balkondan düşen çocuk hayatını kaybetti

ADANA (AA) - Adana'da birinci kattaki evlerinin balkonundan düşen 1 yaşındaki çocuk yaşamını yitirdi.Alınan bilgiye göre, merkez Sarıçam ilçesi Beyceli...

ADANA (AA) - Adana'da birinci kattaki evlerinin balkonundan düşen 1 yaşındaki çocuk yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, merkez Sarıçam ilçesi Beyceli Mahallesi'nde Ayşe Gültekin birinci kattaki evlerinin mutfağında yemek hazırladığı sırada bir yaşındaki kızı Elif Su Gültekin, oyun oynamak için balkona çıktı.

Bu sırada çocuk tırmandığı sandalyede dengesini kaybederek aşağıya düştü.

Ağır yaralanan Gültekin, kaldırıldığı Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesinde doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamadı.

Çocuğun cenazesi, Buruk Mezarlığında toprağa verildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL