Balıkesirspor’da Uğur Balcıoğlu dönemi sona erdi

TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Balıkesirspor'da Teknik Direktör Uğur Balcıoğlu ile yollar ayrıldı.

TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Balıkesirspor'da Teknik Direktör Uğur Balcıoğlu ile yollar ayrıldı.

TFF 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Balıkesirspor'da Teknik Direktör Uğur Balcıoğlu dönemi kısa sürdü. Balıkesir temsilci, Balcıoğlu ile karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdıklarını açıkladı. Kırmızı-beyazlı ekibin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Yönetim Kurulumuzun aldığı karar neticesinde kulübümüzün teknik direktörlüğünü yapan Uğur Balcıoğlu ile karşılıklı anlaşılarak yollarımız ayrılmıştır. Kulübümüz çatısı altında bugüne kadar verdiği hizmetler için kendisine teşekkür ediyor, bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?