Balıkesir'de telefonla dolandırıcılık zanlılarına suçüstü

Telefonda kendilerini polis ve savcı olarak tanıttıkları kişinin para ve altınlarını almaya çalışan 2 kişi suçüstü yakalandı

BALIKESİR (AA) - Balıkesir'in Bandırma ilçesinde, telefonda kendilerini polis ve savcı olarak tanıttıkları kişinin para ve altınlarını almaya çalışan 2 zanlı gözaltına alındı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, E.G'yi telefonla arayan M.Y. ve C.A. kendilerini polis ve savcı olarak tanıtarak, evdeki para ile ziynet eşyalarını istedi. Durumdan şüphelenen E.G, durumu polise bildirdi.

Polislerin aldığı güvenlik önlemlerinin ardından E.G, 30 bin lira ve 9 çeyrek altını zanlıların isteği üzerine poşet içerisinde evinin yanındaki okulun duvarına bıraktı.

Zanlılar, poşeti aldıkları sırada polis ekipleri tarafından gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ