Balıkesir'de organ bağışı

Edremit ilçesinde beyin ölümü gerçekleşen 71 yaşındaki kadının bağışlanan organları, 3 hastaya nakledilecek

BALIKESİR (AA) - Balıkesir'in Edremit ilçesinde beyin ölümü gerçekleşen 71 yaşındaki kadının böbrekleri ve karaciğeri bağışlandı.

Alınan bilgiye göre, evinde rahatsızlanması sonucu yakınlarınca Edremit Devlet Hastanesine getirilen Şükriye Kurnaz'ın (71), müdahaleye rağmen kalbinin durduğu ve beyin ölümünün gerçekleştiği tespit edildi.

Bunun üzerine hastanenin organ nakil koordinatörlerinin iletişime geçtiği hasta yakınları, Kurnaz'ın organlarını bağışladı.

Kurnaz'ın 2 böbreği ve karaciğeri, organ bekleyen hastalara nakledilmek üzere, İstanbul'dan özel bir hastaneden gelen sağlık ekiplerince gerçekleştirilen operasyonla alındı.

Alınan organlar, Sağlık Bakanlığının tahsis ettiği helikopter ambulansla Koca Seyit Havalimanı'ndan İstanbul'a götürüldü.

Hastane yetkilileri, organ bağışı için Kurnaz'ın yakınlarına teşekkür etti.

AA

Sağlık Haberleri

Gözünüzü korumaya çalışırken iyice bozmayın
Ameliyattan Çıkınca Şok Oldu! Yanlış Ameliyat İddiası
Yürüyemiyordu, ameliyatla yeniden ayağa kalktı
Kırmızı ve İşlenmiş Et Tüketimi Kanser Riskini Nasıl Etkiliyor?
Dünya Yıldızları Saç Ekimi İçin Türkiye’yi Seçti