Balıkçıların imdadına jandarma yetişti

Beyşehir’de adada mahsur kalan 2 balıkçıyı cep telefonundan yardım istedikleri Jandarma kurtardı.

Beyşehir Gölü'ndeki İğdeli Ada'ya şişme botla balık tutmak amacıyla giden Ö.Ç. ve N.K, şiddetli fırtına ve sağanak yağış nedeniyle burada mahsur kaldı. Adada kaldıkları süre içerisinde şişme botlarının altına girerek yağmurdan korunmaya çalışan iki balıkçı, cep telefonuyla ulaşabildikleri Jandarma'dan yardım istedi. Beyşehir Jandarma Asayiş Bot Komutanlığı'na ait bir bot Beyşehir Gölü'ne açılarak İğdeli Ada'ya ulaşırken, yağmurdan sırılsıklam olan balıkçıları karaya çıkardı. Balıkçıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR