Bakır hırsızlarını duman ele verdi

Konya Antalya çevre yolu üzerinde çaldıkları kabloları yakarak bakır telleri almaya çalışan hırsız zanlılarını çıkan duman ele verdi.

Konya Antalya çevre yolu üzerinde çaldıkları kabloları yakarak bakır telleri almaya çalışan hırsız zanlılarını çıkan duman ele verdi.


Olay Konya-Antalya Çevreyolu 12. kilometresinde meydana geldi. Bayram G.(32) ile Mustafa Ş.(40) isimli iki şahıs sabah erken saatlerde DSİ'nin sulama kanalları ve özel sulama birliklerinden kablo çaldıkları iddia edildi. Bakır tellerini plastik kısmından ayırarak almak için kabloları yol kenarında yakmaya başladı. Kabloların plastik kısımlarını yakarak eritmeye çalışan şahıslar, kablolardan çıkan duman gökyüzüne doğru yükseldi. Antalya çevreyolu 12. kilometresinde yoğun dumanı gören polis ekipleri olay yerine geldi. Ekipler şahısların çaldıkları kabloları yaktığını gördü.


Konya Emniyet Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekiplerince suçüstü yakalanan şahısların parmak izleri alındı. 26 Temmuz 2006 tarihinde Karahüyük Sulama Kooperatifi sulama kuyularından ve Karahüyük Mahallesi Alakova DSİ Sulama Tesisleri'nden çaldıkları belirtildi. Yapılan araştırmada kabloların 175 metre uzunluğunda ve 4 bin YTL değerinde oluduğu öğrenildi. Olay yerinde yapılan incelemelerde 135 santim uzunluğunda demir çubuk, çelik testere, 1 çift eldiven, 3 adet boş çuval ele geçirildi.


Numune Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçirilen şahıslar daha sonra Adliye'ye sevk edildi. Zeki Dursun


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?