Bakan Yılmaz, Iğdır'dan gelen öğrencilerle buluştu

Milli Eğitim Bakanı Yılmaz, "Gönül Köprüsü" projesi kapsamında öğrencilerle bir araya geldi

ANKARA (AA) - Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, "Gönül Köprüsü" projesi kapsamında Iğdır'dan gelen öğrencilerle buluştu.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Yılmaz, proje kapsamında, Keçiören Belediyesince misafir edilen 45 ortaokul ve lise öğrencisiyle akşam yemeğinde bir araya geldi.

Programa, Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve AK Parti Ankara Milletvekili Fatih Şahin de katıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE