Bakan Yerlikaya: “Malatya’da meydana gelen deprem sonrası tüm ekipler saha tarama çalışmalarına başladı”

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, "Malatya'da meydana gelen deprem sonrası tüm ekipler saha tarama çalışmalarına başladı" dedi.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, "Malatya'da meydana gelen deprem sonrası tüm ekipler saha tarama çalışmalarına başladı" dedi.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Malatya'nın Yeşilyurt ilçesinde meydana gelen 5.3 büyüklüğündeki depremin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yaparak, "Malatya ili Yeşilyurt ilçesinde saat 20.48'de 5.3 büyüklüğünde meydana gelen depremde, başta AFAD olmak üzere ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri saha tarama çalışmalarına başlamıştır. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum." ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek