Bakan Yerlikaya, enkazdan kurtarılan yaralıları ziyaret etti

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya'nın Selçuklu ilçesinde çöken binanın enkazından kurtarılan 3 kişiyi hastanede ziyaret etti.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya'nın Selçuklu ilçesinde çöken binanın enkazından kurtarılan 3 kişiyi hastanede ziyaret etti.

Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:

"Dün akşam çöken Taşoluk Apartmanında arama kurtarma çalışmalarımız devam ediyor. Ekiplerimiz; şükürler olsun enkaz altında kalan 3 kardeşimizi sağ olarak kurtardı. Kendilerini hastanede ziyaret ettik."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

Isparta’daki Feci Kazada Hayatını Kaybeden İki İsim Son Yolculuğuna Uğurlandı
KONYA'NIN BAHÇESİ KAPILARINI AÇTI
KONYA'DA ACI VEDA
KONYA ŞİMDİ YAZA GİRİYOR
KONYA BU ÇOCUKLARIN PEŞİNDE