Sosyal medya hesabından kaza anına ait kamera kaydı görüntüsünün paylaşan Bakan Yerlikaya, paylaşımında, "Aksaray Merkez ilçe E-90 karayolu üzerinde, Balıkesir'den Kapadokya bölgesine seyir halinde bulunan ve içerisinde 2 şoför, 1 rehber ve 41 yolcunun bulunduğu tur otobüsü yoldan çıkarak devrilmiştir. Kazada maalesef 7 vatandaşımız hayatını kaybetmiş, 2 vatandaşımız ağır olmak üzere 33 vatandaşımız da yaralanmıştır. Vefat eden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum" ifadeleri yer aldı.
Bakan Yerlikaya Aksaray'daki otobüs kazasının kamera kaydını paylaştı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Aksaray'da meydana gelen otobüs kazasında 7 kişinin öldüğünü, 2'si ağır toplam 33 kişinin de yaralandığını açıkladı.
İlk yorum yazan siz olun
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu