Bakan Yardımcısı Varank’tan Çilimli’de saha çalışması

DÜZCE (İHA) – Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Fatma Varank, Çilimli'de kentsel dönüşümün yapılacağı alanda incelemelerde...

DÜZCE (İHA) – Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Fatma Varank, Çilimli'de kentsel dönüşümün yapılacağı alanda incelemelerde bulundu.

Düzce'de 23 Kasım'da meydana gelen depremin ardından hasar tespit çalışmaları tamamlandı, ağır hasarlı binaların yıkım çalışmaları da devam ediyor. Bu çerçevede, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Fatma Varank, beraberindeki Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetleri Genel Müdürü Vedat Gürgün ile GEDAŞ Gayrimenkul Değerlendirme A.Ş. Genel Müdürü Ahmet Oğulbalı ile birlikte Çilimli'de temaslarda bulundu. Yıkım çalışmalarına ilişkin bilgiler alan Bakan Yardımcısı Varank, aynı zamanda kentsel dönüşümün yapılacağı alanı da inceledi.

Varank ve beraberindeki heyete, Çilimli Belediye Başkanı Muhsin Yavuz'da eşlik etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı